Najdraži naši ovoj igrici prilazimo sa posebnim oprezom ovo je igrica koja je učinila svijet gaminga drugačijim u svakome pogledu, da tako je radi se o Grand Theft Auto 5. Znamo da je igrica izašla prije jako puno vremena ali, da li je to bitno kada se recenzija piše ako će te je sa voljom i guštom pročitati? Ovu famoznu igricu prošli smo uzduž i poprijeko i po Xboxu, PCu i Play Stationu igricu smo igrali sigurno i previše sve misije prošli po jednom na svim konzolama i nakon toliko puno igranja odlučili smo napisati recenziju no nema veze ovu igricu odabrali smo baš za prvu jer je posebna da ne dužimo krenimo i na samu recenziju koja neće biti ni malo kratka.

12235430_1335242676502745_1542013054_o

Čim uđete u igricu oči vam lete na grafiku detalje karaktera, auta i drugih građana grada uistinu ne možemo lagati RockStar je napravio ama baš sve što nam je i obećao svi detalji svaka dlaka sve se to vidi u igrici. Oni koji imaju prilike zaigrati na full postavkama kao i mi onda sigurno i slobodnu mogu reći kako se okusili pravu stranu igrice. Tvorci igrice razmišljali su o svim mogućim dijelovima igrice. Sve je osmišljeno kako bi rekli po PS-u. Los Santos ne možete proći jednom, dva puta i da vam sve ostane u glavi toliko je dobro napravljen da svaki milimetar ima svoju jedinstvenu tajnu. Ali to se moglo i očekivati kada su najavili da će igrica imati neviđeni i najveći virtualni svijet ikada u njihovim serijalima. Koliko god igrač bio zapanjen stvarima na dnu onda će sigurno biti zapanjen i na nebu pa ne možemo izbaciti ni more.

Untitled

Kreatori igrice napravili su kompletno kopiranu sliku amerike u igrici možemo vidjeti samo žeđ za bogatstvom, vrijednosti i pravi fency život. Projekcija ove igrice ima i jako puno kriminala, nasilja žeđi za pljačkama, ubojstvima i svime ostalom. Glavni karakteri sa kojima će mo se susretati kroz cijelu igru opisujemo kao luđake, pljačkaše, sociopate i tako dalje.

A naša glavna tri lika su Michael, Trevor i Franklin. Michael je isfrustrirani umirovljeni pljačkaš, Trevor je debil i socipat, a Franklin je mladi gangster. Sva tri lika su jako zanimljivo napravljeni u toliko malih detalja i kroz igru nećemo ih više gledati kako smo ih svi sigurno opisali u početku igre. Ovaj trio nije ni malo isti samo pogledajte okružija u kojima žive, sa kojim ljudima se druže i koji su im hobiji sve će vam biti jasno. Trevor živi u kamp kućici u ruralnom području gdje je sigurno glavna faca, a mi vam kažemo da on i nije baš zdrave pameti jer napada i mrska lubanje svakome tko ga krivo pogleda. Njemu bi trebao Michelov psihijatar kojeg stalo posječuje  kad smo već kod njega on živi u vili sa bazenom. Njegovi odnosi između familije i nisu baš bajni. Franklin je kako smo rekli mladi gangster koji živi u maloj kućici sa svojom napornom tetom kućica se nalazi u pravom gangsterskom naselju. Druži se sa propalitetima koji pokušavaju postati gangsteri ali uvijek njega uvuku u sranja.

Untitled

Ništa od ovoga ne bi bilo ni pola dobro da iz RockStara nisu napravili tako dobro prebacivanje sa karaktera na karakter kada god odlučimo prebaciti na nekoga sljedećeg karaktera kamera će se automatski odzumirati od karaktera kojega koristimo i zumirati prema karakteru kojega smo odabrali dok se kamera zumira prema karakteru možemo primjetiti kako taj karakter ima neku zanimaciju i radi je sve dok ga mi ne krenemo kontrolirati. To diže igricu na jedan novi nivo jer kroz tu animaciju vidimo da oni imaju svoje druge animacije dok mi kontroliramo druge karaktere.

2836599-lester

Igra nam nudi razno razne pod misije ali nama su zanimljivije one prave misije koje su većinom jako dobro smišljene pljačke u kojima sami moramo smišljati plan kao i zapošljavati hakera, vozača i čovjeka koji zna sa oružijem. U to sve moramo uzeti u obzir i iskustvo kao i zaradu o svakome od tih dodatnih karaktera jer i oni mogu biti naš problem. Ali prije polaska na tu veliku pljačku naravno da bi morali obaviti i niz malih poslova kao nabava opreme, auta za bijeg uniforma i svega ostaloga. Ali sve to ne bi bilo lijepo da se RockStar nije potrudio i napravio jako lijepe scene koje nama osobno bacaju kao na neki pravi akcijski film. U samom srcu misije je jako bitno kontrolirati sva tri lika i to se odrađuje prebacivanjem sa jednog na drugoga jer to nam može spasiti misiju u igrici.

12354673245-tehix

U igrici po našem ima i malo previše tako nazvanih podmisija ali svaka misija je po sebi zanimljiva i smiješna ali se i svašta može naučiti i iskoristiti u nekoj od glavnih misija. Igricu ukrašavaju i random misije koje možemo, a ne moramo prihavtit. Te random misije nekada mogu biti jako lagane nekada jako teške, a nekada i jako glupe i blesave.

54195573220-tehix

Vidi se da su se tvorci jako puno potrudili kada su ubacili i hobije svim karakterima kao na primjer tenis, trke, lov i mnoge druge među tim hobijima možemo svariti na mobitel i vidjeti kako dionice raste kako padaju i možda kupiti neku? Ili možda pogledati neki novi brod, auto možda avion da i to se može, a to nam omogućuje onaj mobitel koji svaki karakter ima.

Kako je navedeno u traileru svaki karakter ima svoju tako zvanu moć to se može i vidjeti u samoj igrici dok je Trevor najbolji u zraku kao pilot Franklin je najbolji na zemlji kao vozač, a u to sve uključujemo i Michaela koji sigurno zna baratati sa bilo kojom vrstom oružija. Kad smo već kod oružja moramo navesti cijeli arsenal oružja koji je jako lijepo posložen svaki komad oružja možemo obojati u našu najdražu boju kao i pojačati ga nadograditi ma bilo šta. Policija? pa ni ona više nije toliko veliki problem hehe prije su nas policajci našli di god se sakrili u GTA PETICI to je skraćeno na minimum tako na ovoj verziji policija ima svoj vlastiti vidokrug.

the-vinewood-sight-at-night

Kapu spuštamo cijelom timu jer napravili su nešto neviđeno, a to je ta predanost radu upravo pričamo i izmjeni dana i noći da li ste u ikojoj igrici vidjeli ovakvu kvalitetu i detaljnost izmjenjivanja dana i noći mi nismo. U sve to možemo ubrojiti i posao koji su uložili u detalje grada o kojima stalno pričamo ali ne možemo izbaciti ni detalje onih napuštenih dijelova kao i područja koja još nisu ni istražena.

Za kraj smo ostavili samo pohvale za cijeli RockStar tim kao i sve glumce, ljude koji su dali glas našim fantastičnim likovima. RockStar je definitivno napravio nešto neviđeno i sigurno će biti na topu još dugo dugo.

Komentiraj